Nu börjar jag blogga

Hej jag heter Alexandra och nu skall även jag börja blogga. Jag kommer att skriva om allt möjligt som händer i mitt live.

Jag har en dröm!!!!!!! Jag skall bli kändis. På något sätt. Jag sjunger, jag dansar och jag är med i en teatergrupp.
Ni kommer i min blogg att få följa mig på min väg mot stjärnorna :-)))

Jag köpte min bloggdesign av bloggdirekt för 200:- och jag tycker att den blev snygg. Försökte först designa själv men det blev inte bra. bloggdirekt var smidigt för man betalade med sms och jag fick min blogg på en dag. Nu skall jag äta middag med mina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå vilken snygg blogg!:)

2010-04-23 @ 17:40:51
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0